#1

asics hardloopschoenen

in BAN !? Mon Oct 29, 2018 7:09 am
by Octavia Macadam • 2 Posts | 20 Points

ÿþMita Sneakers van Tokyo en asics gel lyte 3 Onitsuka Tiger van Asics bundelen hun krachten om ons de X-Calibre Tequila Sunrise te brengen. Geïnspireerd door de Onitsuka Tiger Mexico 66 en de Olympische Spelen van Mexico in 1968, gebruiken de merken een bovenkant van varkensleer suède met een oranje, gele en blauwe kleurverloop. regeling. Een witte middenzool zit net onder, als een rubberen buitenzool het afmaakt. mita's kenmerkende grafische kettingafbeelding is te zien langs de oranje voering van de sok, samen met de branding van Onitsuka Tigers op de tong. Terwijl de mita Sneakers x Onitsuka Tiger X-Calibre Tequila Sunrise momenteel verkrijgbaar is bij de Ueno-storefront van de Tokyo-winkel, stay tuned bij KicksOnFire voor meer informatie over de Amerikaanse versie.

De in Aberdeen gevestigde sneakerwinkel Hanon brengt opnieuw een prachtige ontwerpsamenwerking naar de tafel. Ze hebben een verband gelegd met de Onitsuka Tiger Colorado 85 om de Wildcat II te maken. De sneaker vindt inspiratie in een Aberdeen Running Club met dezelfde naam. De lichtgewicht Colorado 85 trekt de kleuren van de bovengenoemde club aan, gebruikmakend van een diepe bordeauxrode en geelachtige sinaasappel. De kicks hebben een kleur die perfect wordt geblokkeerd, waarbij elke kleur perfect past op het suède silhouet. Net als de foto's vrijgegeven door Hanon, doen de schoenen denken aan herfstgebladerte en bijna verpersoonlijken ze de herfst. De schoenen zullen de Hanon-winkel op 2 november en vervolgens wereldwijd op 9 november genade.

De soevereine koning van de sneaker-samenwerking is terug met letterlijk een nieuwe vuurversie. In de afgelopen maand zijn de Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte 5-vulkanen bekeken en zelfs versierd met covers. De kicks functie die gepatenteerde Ronnie Fieg subtiele dopeness en hebben ook een dope thema te starten. Asics is een van de meest populaire merken voor samenwerkingsschoenen die er zijn. Deze Asics Gel Lyte 5 heeft een bordeauxrood en fel rood kleurenpalet met roze tot accent. Hier is Ronnie Fieg uitgebreid woord over de kicks.

Opnieuw introduceren van de asics gel lyte v ASICS Gel Lyte V. Ik voel me vereerd dat ik ben geselecteerd om deel uit te maken van het terugbrengen van deze vroege hardloper uit de jaren 90 naar de markt. Dit archiveringsmodel van ASICS is een unieke technische hardloper en ik was enthousiast om het tweede jaar in bedrijf voor Kith te bemachtigen. Om Kith's huidige staat van groeien te helpen weerspiegelen, niet alleen als een winkel, maar nu als een volledig merk, voelde ik me klaar om een schoen te maken die geïnspireerd was door het feit dat Kith uit zijn "actieve fase" en hopelijk naar zijn toekomst groeide. bij het Asics Christmas Pack was het misschien kort maar hopelijk was het genoeg om je enthousiast te maken over de Asics Gel Lyte III Santa, Asics GT-II Elf en Asics Gel Saga Rudolph. Als hier niet een beter beeld is van alle drie de silhouetten die in deze kerstthema-release zijn ondergebracht en niet alleen zien ze er fantastisch uit, ze overstijgen ook het seizoen een beetje door geen rechtstreekse kerstreferenties te hebben. Dit trio van Asics speelt geweldig tegen elkaar en is van plan om in november in de detailhandel te landen.

De goede mensen bij Extra Butter hebben een vijfdelige sneakercollectie gemaakt op basis van de epische wraakserie van Quentin Tarantino, Kill Bill. In de film asics hardloopschoenen compileerde Beatrix Kiddo, ook bekend als The Bride, de Death List 5, met de namen en codenamen van leden van het Deadly Viper Assassination Squadron die verantwoordelijk waren voor het bloedbad op haar huwelijksrepetatiedag. Deel van de collectie is dit paar Asics Gel Lyte 3, dat Copperhead vertegenwoordigt, een personage dat in de film wordt afgebeeld door actrice Vivica Fox. De blauwe colorway verwijst naar de kledingkast van Vernita Green in de film, terwijl de slangenhuidprint langs de zijbrandings verwijst naar de kopernaam bijnaam. Nog steeds geen woord over de beschikbaarheid, maar houd ons in de gaten voor meer informatie.

Scroll up


Visitors
0 Members and 2 Guests are online.

We welcome our newest member: Travor Young
Board Statistics
The forum has 698 topics and 722 posts.

0 members have been online today:


Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen